Biżuteria z kwiatami na wyciągnięcie ręki

Regulamin


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niezapominajka

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.
Sklep internetowy Niezapominajka, działający pod adresem:
www.wyjatkoweniezapominajki.pl, prowadzony jest przez Edytę Dudzińską, z siedzibą
przy ul.Spółdzielców w Mierzynie

NIP:8521530897

REGON:529258364

2.
Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania
zakupów w sklepie internetowym Niezapominajka a w szczególności zasady i
tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak
również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy
przez Konsumenta.

3.
W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin
jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).

4.
Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy
Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed
dokonaniem zakupu.

5.
Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w
momencie złożenia zamówienia.

6.
Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie,
klikając na stronie internetowej Sklepu www.wyjatkoweniezapominajki.pl w hiperlink
„Regulamin Sklepu”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.

7.
Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu
www.wyjatkoweniezapominajki.pl odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie
stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23
kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740,
ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna
wskazanego Towaru za cenę i na warunkach określonych w opisie.


2. DEFINICJE


Regulamin
– niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.

Konsument
(umowy zawarte przed 1 stycznia 2021 r.) – osoba fizyczna, dokonująca
umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu, niezwiązanej bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konsument (umowy zawarte od dnia 1 stycznia 2021 r.) – przez Konsumenta uważa się następujące osoby:

  • osoba

    fizyczna dokonująca umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu,

    niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową –

    tzw. „Konsument sensu stricto

oraz

  • osoba fizyczna zawierająca umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o

    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – tzw. „Przedsiębiorca na prawach Konsumenta„.

Dla
celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku
rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się
zarówno do Konsumentów sensu stricto, jak też Przedsiębiorców na prawach
Konsumenta.

Klient
– osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat
(pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba
prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której
przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług
świadczonych przez Sklep.

Formularz Zamówienia
– Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której
Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów do
Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in.
sposobu dostawy i płatności.

Koszyk
– element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary
oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.

Sklep
– serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną:
www.wyjatkoweniezapominajki.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od
Sprzedawcy Towary.

Sprzedawca
– Osoba prowadząca działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.

Towar – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów na odległość zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.


3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1.
Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym
Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje
treść Regulaminu.

2.
Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza
Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.wyjatkoweniezapominajki.pl lub
e-mailowo na adres wyjatkoweniezapominajki@gmail.com, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3.
Zamówienie Towarów realizuje się poprzez wybranie Towarów, którymi
Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”,
znajdującego się przy opisie Towarów, a następnie, z poziomu „KOSZYK”,
znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w
tym wyboru formy dostawy i zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty przy
odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla wybranego Towaru, a następnie
kliknięcie potwierdzenia zakupu.

4.
Przedsiębiorcy, uznani za tzw. Przedsiębiorców na prawach konsumenta
(patrz: definicja „Konsumenta” w niniejszym Regulaminie), zawierający
umowy po 1 stycznia 2021 r., będą musieli zaznaczyć, już w chwili
składania zamówienia Towarów, że zakup nie ma dla nich charakteru
zawodowego.

5.
Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego
zamówienia na swój adres e-mailem, podany w Formularzu Zamówienia.

6.
Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna
się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:

a.
w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się
maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez
Sprzedawcę.

b.
w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym –
rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie
bankowym Sklepu.

7.
Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w
dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach, od 8:00 do 16:00.
Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, niedziele lub
święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

8.
Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest
rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego
otrzymania, przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

9. Do zamówienia wystawiana jest faktura na życzenie klienta.

10. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

a. E-mail – wyjatkoweniezapominajki@gmail.com

b. Telefon – 605535348

c. Adres korespondencyjny – Czereśniowa 26, 71-085, Szczecin

11.
Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient
zobowiązany jest zapłacić (cena brutto). Zawiera ona należny podatek
oraz koszt dostawy.

12.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen znajdujących się w Sklepie,
wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania
akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa.

13.
Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza
uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie
poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny.
Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po
uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.


4. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU

1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:

  • paczkomatu
  • kuriera
  • kuriera za pobraniem
  • paczkomat za pobraniem

2.
Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze.
Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane
najbliższego dnia roboczego.

3.
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle: 3-10 dni. Na czas oczekiwania
składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Towarów do
zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w
przypadku Polski.

4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.

5.Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w
jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki,
stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku
uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem
protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez
Klienta i kuriera.

6.Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w Sklepie
stacjonarnym, pod adresem: Czereśniowa 26 71-085, Szczecin.


5. REALIZACJA PŁATNOŚCI

1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

1. za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;

2. przelewem, na rachunek bankowy – 36 1160 2202 0000 0005 0852 1104 ;

3. Płatność online za pośrednictwem serwisu Paypal,Stripe, Wocommerce, Przelewy 24,

2.
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do
uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni
roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta
Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W
tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia.
Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim
poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu.


6. REKLAMACJA

1.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i
prawne Towaru, w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy Kodeks
Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.).

2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności sprzedanego Towaru z umową, co ma miejsce, gdy:

  • Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

  • Towar nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewniał Klienta;

  • Towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

  • Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3.
Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby
trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w
korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia
właściwego organu.

4.
W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się
publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do
obrotu, w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która
przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak
odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać,
albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o
zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została
sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

5.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie
stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

6.
W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed
upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej
przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

7.
Jeżeli kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona
przed upływem miesiąca od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na
kupującego.

8.
Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni
wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez
Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru
na wolny od wad lub usunięcia wady.

9. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

10.
Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia
wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru
żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową
w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
Sprzedawcę.

11. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

12. Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:

a. na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy;

b. pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia.

13. Reklamacja powinna zawierać:

a.
dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres
korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu
kontaktowego);

b. wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;

c. numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;

d.
oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) jest niezbędny do jej złożenia.

14.
Klient, realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi, dostarczy wadliwy
Towar, na koszt Sprzedawcy, na adres: Czereśniowa 26 71-085, Szczecin.

15. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie czternastu (28) dni od dnia jej otrzymania.

16.
Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca zobowiązuje się wymienić
wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie
28 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

17.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się
dokonać zwrotu płatności w terminie czternastu (14) dni, od dnia
otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie
nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez
Klienta dowodu jego odesłania.

18.
Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył
oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być
obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie
czternastu (14) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

19.
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad
przedawnia się z upływem roku (1), licząc od dnia stwierdzenia wady. W
przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się
przed upływem dwóch (2) lat.

20. Jeżeli wada wyniknie z niewłaściwego dbania o produkt (więcej informacji: https://wyjatkoweniezapominajki.pl/jak-dbac/), sprzedający nie przyjmie tego typu reklamacji/zwrotów co wiąże się z brakiem możliwości wymiany lub zwrotem poniesionych kosztów.

21.
Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę
gwarancji na zakupione Towary, co przewiduje osobny regulamin
gwarancyjny.


7. PRAWO ODSTĄPIENIA

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287,
ze zm.), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych
w Sklepie, bez podania przyczyny, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru

2.
Konsument może odstąpić od umowy.

3.
Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od
dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy
odesłanie Towaru przed jego upływem za pośrednictwem formularza ze strony:https://wyjatkoweniezapominajki.pl/zwrot

4.
Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie
dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy
czym zwrot płatności nie nastąpi, do chwili otrzymania Towaru z powrotem
lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

5. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

6. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.

7. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,

    wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu

    jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym

    opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu

    na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie

    zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze

    względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi

    rzeczami;

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo

    programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli

    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad

    którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić

    przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku

    materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną

    zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po

    poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od

    umowy;

8.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
podmiotowi innemu niż Konsument, w znaczeniu przyjętym na potrzeby
niniejszego Regulaminu (patrz: definicja „Konsumenta”).


8. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

1.
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego
przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • Mediacji

    prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji

    Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do

    zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się pod

    adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

  • Pomocy

    właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego

    działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do

    którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem

    polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów

    dostępny jest pod adresem:

    https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

  • Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

  • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

2.
Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów” nie
znajduje zastosowania wobec jednej kategorii osób, opisanych w
niniejszym Regulaminie jako Konsumenci, tzw. „Przedsiębiorców na prawach
konsumenta”, która weszła w życie dla umów zawartych od 1 stycznia 2021
r. Wobec tego, dla wszystkich umów, rozdział ten stosuje się jedynie
wobec podmiotów należących do tzw. kategorii Konsumenta sensu stricto.


9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.
Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych
przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia,
przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych
osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88.

2. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.

3.
Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są
przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy
sprzedaży.

4.
Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88
ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia
lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli
przetwarzanych danych osobowych.

5.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na
przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia
Klienta.

6.
Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony
prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie
Sklepu.


10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu.

2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.

3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu www.wyjatkoweniezapominajki.pl.

4.
Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń
pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej,
umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu
e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji
zamówienia.

5. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7.
Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta,
będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie
obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy
postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami
prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te
przepisy.

8.
W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było
lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w
pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony
zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie
najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to
także ewentualnych luk w Regulaminie.